czwartek, 1 grudnia 2016

Grudzień pełen wpisów. Grudziowpis#1

No i nadszedł Grudzień. Naprawdę nie mam pojęcia czemu ten czas tak szybko upływa, przecież Grudzień 2015 był zaledwie kilka tygodni temu :). Ledwo się obejrzałem, a tutaj znowu zaczyna się przedświąteczna i przednoworoczna gorączka.

Ostatnimi czasy nowe wpisy na moim blogu nie pojawiały się zbyt często i regularnie. Nie mam wymówki dlaczego tak było. Chcąc się zmotywować do regularnego zamieszczania wpisów na moim blogu, wpadłem na pomysł „Grudziowpisów”. Co to takiego? A no po prostu w ciągu trwania Grudnia, czyli przez 31 dni będę codzienne wrzucał nowy wpis na blog.

Wpisy będą pewnie w postaci tzw. daily wpisów czyli opisu mojego dnia. Nie wiem czy taka forma przypadnie czytelnikom tego bloga do gustu, ponieważ (od razu informuję) moje życie ogromną ciekawością nie epatuje. Jednak tak jak wspomniałem Grudziowpisy traktuję bardziej jako sposób zmotywowania się do regularnego pisania, bo ostatnimi czasy pisanie zostało zaniedbane przeze mnie i źle mi z tym.  

Mam nadzieję, że ostatniego dnia Grudnia zamieszczę wpis pt: „ Grudziowpis#31”, a fakt że
w Grudniu będzie się u mnie wiele działo (nowa praca, przeprowadzka no i święta oczywiście) sprawi, że nie zanudzę czytelników tego bloga na śmierć opisem mojej codziennej rutyny. 
Nie pozostaje mi nic innego jak napisać DO JUTRA!

Alex Van der Beck.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz